1 1/2 jaar Nederland en het borrelt... - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu 1 1/2 jaar Nederland en het borrelt... - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu

1 1/2 jaar Nederland en het borrelt...

Door: Boggle aka Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

17 April 2007 | Nederland, Rheden

Een vast kenmerk van mij is toch wel dat ik wat regelmatig posten niet echt een ster ben. 1 1/2 jaar in Nederland, vaste baan in Deventer, vaste vriendin in Hengelo en eigen huis in Rheden. Een hoop veranderingen...

Bijgevoegd heb ik een aantal foto's van mijn meest recente reizen. Polen, Zweden een aantal maal en Oostenrijk. Sommige reizen voor mijn werk, de meeste voor de lol. Ik ga er niet alles over vertellen (of er moet om gevraagt worden). De foto's van de kanaaleilanden volgen nog.

Tegenwoordig een baan in de software. Behoorlijk wat anders dan baggeren in Ghana, maar ook leuk. Vreemd is dat dat negatieve gevoel van vlak na Ghana nu echt omgeslagen is: Ik heb daar echt veel geleerd en gezien. Van het geld van DMMI heb ik nooit meer wat gezien; ueberhaupt nooit meer wat van ze gehoord. Dat is toch wel iets waar ik grote problemen mee heb.

Mijn volgende grotere trip zal Australie worden. Jolien, mijn vriendinnetje, gaat per 27 oktober die kant op en ik ga er achteraan. Mijn baas heeft me in ieder geval 4 weken toegezegt en indien met een beetje geluk 5 of 6. Tja, dat is wel even slikken als je liefie besluit een jaar weg te blijven. Van alles speelt je door het hoofd. Zal het goed gaan tussen ons? Zal ik meegaan? Gelukkig weet ik wat haar drang is: ik heb het zelf ook. De wereld en jezelf willen ontdekken. Mensen, culturen, mooie plaatsen, alles. Ze kan het zelf nog beter vertellen, dus wieweet in dit theater ;-). We hebben dus besloten dat ik nakom in de zomer van 2008. Mooi nog de tijd om een kleine 2000 euro te sparen. Waar ze dan is weet ik nu nog niet, maar het kan overal in Australie zijn.

Nu heb ik wel weer genoeg geschreven, tijd om de foto's te plaatsen. Jammer dat er maar 10 gratis geplaatst kunnen worden...

  • 17 April 2007 - 21:41

    Eefje:

    Van Zuijdam!
    Er staan echter toch geen nieuw pics op de site..wanneer komen deze?
    Veranderingen kunnen je goed doen he. Misschien heb je het vooral over je laatste verandering;)
    heb zin weer in de clib havana zo'n overheerlijke coctail met sigaar te nuttigen voorafgaand aan een voortreffelijk maal bij u thuis..

    kussen,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rheden

Merijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 28574

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 04 Maart 2014

Australië II

01 Maart 2005 - 01 September 2008

Eerdere reizen...

Landen bezocht: