ff wat foto's - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu ff wat foto's - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu

ff wat foto's

Door: Boggle aka Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

12 Mei 2005 | Ghana, Accra

Even wat foto's op de site gezet. Snel meer...

  • 15 Mei 2005 - 13:10

    Herman/Helma:

    Leuk dat je belde gisteravond.

  • 15 Mei 2005 - 18:26

    Peter En Thea.:

    Fijn om weer een teken van leven van je te krijgen! De foto's komen duidelijk over, alleen voor een Citrofiel niets te ontdekken.
    Succes en hou je haaks.

  • 16 Mei 2005 - 10:20

    Jan:

    FIle in de Bush? Reed de Panda voorop?

    Grinnik.

  • 16 Mei 2005 - 20:42

    Rinz:

    Hey Merijn
    Sprak je net op msn, maar de foto's zien er tof uit. Ga voor geluk en wie weet tot snel

  • 21 Mei 2005 - 20:08

    Eef:

    heey! i zit nu in kumasi morgen naar mole park..wel leuk met mn ouders...
    als je volgende week nog in accra bent laat het weten, amil me sowieso ff en ook sms...weet niet wanneer ik mail check.
    ik heb kamer in guesthouse woensdag 1 juni tot en met zondag 5 juni..weet enit of ik daar ook ale nachten slaap..maar we kunnen wel afpspreken als je er bent..en ik ben zaterdag waarschijnijk nog wel in takoradi...als je vlakbij cap coast zit..kunnen we nog afsprken misschien..laat ff weten.
    vodn iig afgelopen weeknd weer erg gezellie! liesbeth bedankt je voor de koffie

    kussie, eef

  • 25 Mei 2005 - 11:57

    Broertje:

    Hai....heb je je tas al ingepakt? Ik begreep dat je donderdag terug komt, en dan vrijdag ochtend om firking 8:00 op mijn stoep staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Merijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 28575

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 04 Maart 2014

Australië II

01 Maart 2005 - 01 September 2008

Eerdere reizen...

Landen bezocht: