Nog 1 nacht slapen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu Nog 1 nacht slapen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu

Nog 1 nacht slapen

Door: Boggle aka Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

21 Maart 2005 | Ghana, Accra

Zo, nog even een kort bericht van mij voordat ik weg ga. Na 11 dagen vertraging wordt ik nu toch wel zenuwachtig. Alle formaliteiten geregeld dus loop met mijn ziel onder de arm.

De eerste maand zal ik in een hotel, waarschijnlijk in Accra, worden ondergebracht. Daar gaan we beginnen met het herstellen van onze cutterzuiger daar die een week geleden gezonken is. De berging is al gelukt, dus zullen we nu de hydrauliek en de motor nalopen. Ook de electrische installaties en de computers zijn gaar, maar dat kan later geregeld. Eerst maar provisorisch aan het werk.

Afgelopen donderdag heb ik mijn collega Bob ontmoet. Een heel geschikte kerel, waar prima mee te lachen valt. Hij gaat mij de eerste maand begeleiden, en we wonen ook samen daar. De weken zullen wel zwaar gaan worden, we hebben besloten om te beginnen met dagen van 12 uur, zodat er zondag niet gewerkt hoeft te worden. Scheeld mij mooi weer wat tijd :)

De terugreis is nog niet gepland, ik heb een retourticket zonder datum, dus das een hele geruststelling.

Voor post is voorlopig dit adres te gebruiken, een bericht voor mij kan daar worden achtergelaten. Binnenkort meer gegevens om mij daar te bereiken.

DMMI
Branch Office Ghana
P.O. Box SC 128
Tema - Ghana
Phone: +233-22-30-30-40

Tot snel!

Merijn

  • 22 Maart 2005 - 11:58

    Erik:

    grumble, ga ik helemaal vroeg opstaan e.d om je te kunnen uitzwaaien....ben je al weg :) Potjandikke, nouja, dan stuur ik je binnenkort iets via de post ;)

    veel plezier daar!

  • 22 Maart 2005 - 16:28

    Tamara:

    Hee merijn heb je al een tijdje niet gesproken maar wens je heel veel succes daar en een prettige ervaring rijker!

  • 23 Maart 2005 - 17:02

    Evelien:

    heey! je bent er nu vast al..ik be erg benieuwd waar je zit!
    hoe bevalt het tot nu toe?
    je kan me smsen op mn nummer die op mijn site staat.....ik zit in zuid westen van accra ...labadi...bij jokers..een sort club..stap ik altijd de tro tro uit.
    laat wat horen, ben erg benieuwd! je zal wel moe zijn! ik ben ook hele tijd moe zulk anders weer.
    kus eef

  • 24 Maart 2005 - 20:17

    Thuisfront:

    lekker geslapen?

  • 25 Maart 2005 - 00:08

    Peter- Nijkerk:

    Merijn, veel succes toegewenst daar in Ghana en wij volgen je met belangstelling.
    Peter en Thea

  • 25 Maart 2005 - 06:21

    Siepje:

    Hi Merijn, dus veilig aangekomen? Hier op de Highway loopt alles nog gesmeerd en we houden wel contact via de mail.

  • 26 Maart 2005 - 08:04

    Diederik Claudia:

    He merijn,

    Ik vlieg op dinsdag naar Accra mail je me ff je nummer door dan kunnen we daar afspreken. tot dan Groetjes Diederik

  • 29 Maart 2005 - 07:24

    Erik:

    aangezien merijn nog niet in staat blijkt te zijn te reageren (internet..does that thing still exists?) een kleine update van broer lief.

    Hij is idd veilig aangekomen, en zit in een hotel. Hij heeft wel last van muggen, maar voor de rest is het geloof ik allemaal wel prima. Heel veel meer weet ik ook nog niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Merijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 28568

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 04 Maart 2014

Australië II

01 Maart 2005 - 01 September 2008

Eerdere reizen...

Landen bezocht: