Duussss, ik nie werken??? - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu Duussss, ik nie werken??? - Reisverslag uit Accra, Ghana van Merijn Zuijdam - WaarBenJij.nu

Duussss, ik nie werken???

Door: Boggle aka Merijn

Blijf op de hoogte en volg Merijn

01 April 2005 | Ghana, Accra

Goeie avond allen,

Nou nu heb ik eindelijk een internetcafe gevonden, werkt hotmail daar niet naar behoren. Contact dus SVP via deze site...
Ik werk toch wel erg hard, maar kan niet te veel zeggen over het werk (mag niet van mijn baas, dus doe ik dat niet...)

Foto's zo snel als ik breedband inet vind. Dat moet hier wel te vinden zijn maar ik heb het hier iig niet...

Leuk van iedereen te horen zeg, ik mis jullie wel heel erg. Voor de mensen die me willen bellen, ik krijg een nieuw mobiel nummer hier, volgt ASAP...

Ik moet weer weg, groetjes allen!

  • 01 April 2005 - 21:56

    Merijn:

    Hee erik, kan jij mij een emailadres geven waarvoor win95 en minimum inetverbinding genoeg is?

  • 02 April 2005 - 18:00

    Merijn:

    tnx bro:)

  • 03 April 2005 - 16:01

    Bakmeel:

    Hee Merijn, die videoverbinding voor mijn presentatie gaat niet lukken :( :( als je die voor privedoeleinden wil gebruiken moet je daar grif voor betalen :(

    Anyways, Hotmail is volgens mij helemaal kaduuk, want ik kom er ook nie meer in...

    Grtz,
    Bakmeel

  • 03 April 2005 - 18:48

    Herman/Helma Bij Keij:

    Hallo Merijn, brief van Helma volgt. Is de baggerschuit al opgedroogd?

  • 03 April 2005 - 19:13

    Ubald:

    Hoi Merijn,
    Je weet, dat ik nog al snel ben : gisteren heb ik je dagboek pas ontdekt, daarom heb ik niet eerder gereageerd.
    Is de tweede foto en overstroming?Hebben ze die bij jullie ook al? je werkt nu dus naast het riool van Accra? Wauh of bah? Goeds,groet,U.

  • 07 April 2005 - 17:49

    Merijn:

    Dank voor de reacties en dank voor het emailadres. Ik heb nu wel MSN en Hotmail, maar doe hier melding als dat niet meer werkt.

    Verder volgt een update asap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Merijn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 28573

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 04 Maart 2014

Australië II

01 Maart 2005 - 01 September 2008

Eerdere reizen...

Landen bezocht: